Afareet El3arab
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Afareet El3arab

احنا الاصل والباقى تقليد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر
هوايتك المفضلة : السباحه والغناء
لو فاضى بتعمل ايه وفين ؟؟ : قاعد ع النت
مزاجك ايه : روقااااااااااااان

كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا   كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 24, 2007 11:15 am

lol! االسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيت اعمل الموضوع ده من ناحيه ترفيهيه وكمان نتعرف على بعض اكثر

يعني ممكن تدينا المعلومات الاتيه؟؟

الاسم

الديانه

الجنسيه

البرج

الموهل

الهوايه

لعبتك المفضله

من هو العضو الي يلفت انتباهك وكمان تعجب بمواضيعه

هل تحب الموسيقا

واذا كان نعم من الفنان الي انت معجب بيه

ما وجبتك الرئيسه الاولى والي انت تحبها

مانوع الفاكهه المفضله لديك

موقف اصبت بحالة احراج شديده

لومفيش دلوقتى نت انت دلوقتى هتبقى فين وبتعمل اييييه

وانت اذا دخلت ع الانترنت ايه هو الموقع الي بتخشه على طول

صورتك لو مفيش مانع

وياريت أي شخص يوجد عنده أي اضافه ممكن يضيف

ارجوكم الكل يشارك من باب المعرفه وتثبيت الموضوع
lol!

وعشان خاطر شذى نضيف الاسئله دى ؟؟

مين اكتر صاحب او صاحبه بتحبه(ها)؟

ايه اكتر حاجه بتعجبك فيه(ها) واكتر حاجه بتكرها؟

ايه اكتر مكان بتحب تروحه؟
lol!

عدل سابقا من قبل في الأحد أغسطس 26, 2007 7:37 am عدل 2 مرات
https://afareet-el3arab.ahlamontada.com
sharzah
عفريت بيحاول يكبر
عفريت بيحاول يكبر
sharzah

مُساهمةموضوع: رد: كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا   كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 24, 2007 10:09 pm

يا مواضيعك Very Happy
اقول انا بقى
الاسم :شـــــذي
الديانه:الحمد لله مسلمه
الجنسيه:مصريه
البرج:العقرب Sad (بكلاه البرج ده)
الموهل :طالبه ومعايا اعداديه (يعني محو اميه)وبعد سنه ان شاء الله هيبقى معايا ثانويه(يعني مؤهل متوسط) Very Happy Very Happy
الهوايه:النت وكنت زماااااااااان بحب الرسم Cool
لعبتك المفضله:فتحي يا ورده هههههههههه لا بحب الفرخه وزوما
من هو العضو الي يلفت انتباهك وكمان تعجب بمواضيعهSadهو انا لسه مفيش حد اوي بس لازم نوجب لأصحابنا بردو)نورا وبوسي وكل الناس طبعا اكيد لفتو انتباهي لانهم كلهم معروفين جدا Cool
هل تحب الموسيقا:نعم بالتأكيد Very Happy
واذا كان نعم من الفنان الي انت معجب فيه:انا بحب ناس كتييييييييييير اوي بس مثلا تامر حسني "واما(احمد فهمي ومحمد نور)"حماقي "لؤي"محمد محي Laughing "......كفايه كده
ما وجبتك الرئيسه الاولى والي انت تحبها:انا بحب البطاطس الصوابع والبوفتيك جدااااااااا والجلاش بالجبنه
مانوع الفاكهه المفضله لديك: مانجه وخوخ
موقف اصبت بحالة احراج شديده:مش فاكره بس فيي واحد من يومين كنت قاعده مع قربتي ومامتها كانت نازله وقالتلها تعدي يا ساره مع شذى ولا تيجي معايا قالتلها لا اجي معاكي اصل انا زهقت(انا اصلا كنت مخنوقه منها اوي )ومره كنت عند نورا ووقعت اول ما اخوها دخل Very Happy Very Happy
واذا لا يوجد نت انت الان وين وماذا تفعل:في نت الحمد لله
وانت اذا خشيت الانترنت ماهو الموقع الي بتخشه على طول:طرب الاغاني وتامر لفرز ولحت كليبات وفي الفن وده طبعا اساسي كل يوم
صورتك اذا ما في مانع:المانع اخويا مش بيرضى عشان اصحابو بيغدو عندنا كتيييير Very Happy
sharzah
عفريت بيحاول يكبر
عفريت بيحاول يكبر
sharzah

مُساهمةموضوع: رد: كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا   كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 24, 2007 10:39 pm

تاني معلش انا مش تافهه اوي كده انا كل يوم تقريبا بشوف العاشره مساء وبقرا بردو قصص خيال علمي لأحسن كاتن في الدنيا(احمد خالد توفيق)وبشوف الجزيره الوثائقيه معلش بقى اصل لقيت انكم هتفكروني متخلفه وكفايه بقى عليكو كده كده اكيد انا عبقريهه....بس بقى
ممكن بقى تضيف........

مين اكتر صاحب او صاحبه بتحبه(ها)

ايه اكتر حاجه بتعجبك فيه(ها) واكتر حاجه بتكرها؟

ايه اكتر مكان بتحب تروحه؟
sharzah
عفريت بيحاول يكبر
عفريت بيحاول يكبر
sharzah

مُساهمةموضوع: رد: كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا   كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا I_icon_minitimeالسبت أغسطس 25, 2007 4:29 pm

الصحبه :طبعا نورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اكتر حاجه بحبها فيها :تقريبا كل حاجه فيها
اوحش حاجه:نورا عندها ميول الى النحراف
ايه اكتر مكان بتحب تروحه:بحب اروح النيل واسكندريه واي حته فيها شيكو و رورو
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا   كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا I_icon_minitimeالسبت أغسطس 25, 2007 5:30 pm

lol! ودلوقتى بقى جه دورى انا فى الرد بس احب اقول حاجه قبل ما ابتدى كل واحد وليه هواياته وتفضيلاته فا انا بقول لشذى دى ارائك وانت حره مستحيل نقول عليكى متخلفه او حاجه زى كده ابدا lol!

نبتدى بقى

الاسم: باهر او بيبو اللى تحبوه يعنى

الديانه:مسلم ولله الحمد

الجنسيه: انا مصرى وابويا مصرى

البرج:القوس النارى اجمد برج

الموهل:الله اعلم بس لسه ثانويه عامه ده بقى يبقى مؤهل ليه ؟؟

الهوايه:السباحه (بموت فى الميه )

لعبتك المفضله:GTA بكل اجزاءها من واحد لعشره ما عدا الجزء التالت مش حلو ما تلعبوهوش

من هو العضو الي يلفت انتباهك وكمان تعجب بمواضيعه:هو كل الاعضاء طبعا يجننوا بس انا اعتقد ان بوسى اكتر عضو يلفت الانتباه

هل تحب الموسيقا: بالتاكيد

واذا كان نعم من الفنان الي انت معجب فيه؟بجد وما تستغربوش لذوقى بس انا بموت فيه كاظم الساهر بعديه بقى ممكن نقول عمرو دياب وبعديه تامر حسنى مع الاسف للناس اللى هتزعل منى

ما وجبتك الرئيسه الاولى والي انت تحبها:الوجبه اللى بموت فيها الجلااااااااش والبيتزا بموووووووت فيهم اوى اوى اوى

مانوع الفاكهه المفضله لديك: الفراوله

موقف اصبت بحالة احراج شديده: اسمعوا بقى الموقف ده وقولولى ليه ؟؟ رايكوا _ انا كنت خارج مع اصحابى ولد و3 بنات المهم كنا واقفين ادام مكتبه مش فاكر البنات كانوا مستنيين حاجه فى المكتبه فا موبايل صاحبى بيرن فهو حب يهزر لان اللى اتصل واحد صاحبنا تالت فخلى البنت اللى معانا ترد عليه وتكلمه على اساس انها متعرفش مين اللى بيتكلم فا فى وسط الكلام لقيتها بتستهبل وعماله تقوله صوتك حلو وبتاع هسجل رقمك طب انت اسمك ليه ؟؟ بس فا صاحبى اللى كان بيتكلم ده اسمه مصطفى فا انا اتغاظت اوى لانه اتصل بيها تانى وبتاع وقالها اسمه اشتغاله فانا عليت صوتى وقولت( انت كداب يلا انت اسمك مصطفى وساكن فى شارع كذا وفى مدرسة كذا ) بس وعينكوا ما تشوف الا النور احنا بقى كنا واقفين خمسه انا وصاحبى والبنت اللى بتكلم والبنت التانيين واقفين ادامنا المهم انا قولت كده وهى عايزه تقولى اسكت بس خايفه تكلم احسن يعرف ان انا معاها فا عماله تشوح باديها راحت جايه على وشى قلم ده الاول وجه ع اليمين وفىنفس الثانيه عمر صاحبى اللى واقف معانا عايز بردو يقولى اسكت بس مش عارف راح قايلهالى بنفس الطريقه بس المره دى ع الخد الشمال كله بقى واقف يضحك وانا مش عارف اعمل ليه ؟؟ بقى شكلى وححححححححححححححححححححححححححش رحت قعدت اضحك معاهم قولت لو سيبتهم ومشيت هقلب الخروجه غم ع الفاضى وهى مش طالبه قولت بلاش بس هما بعد كده حسو ان انا زعلان فا اتاسفولى الاتنين وكملنا الخروجه عادى بس بردو كان شكلى وححححححححححححححش

واذا لا يوجد نت انت الان وين وماذا تفعل: انا قاعد مع اصحابى فى اماكن معينه اولهم ترابيزة البلياردو بتاعة عمر صاحبى تانيهم بسنت عارفاه ويا ريت ما تقولش عليه

وانت اذا خشيت الانترنت ماهو الموقع الي بتخشه على طول:مش حاجات معينه بس ممكن نقول www.link0777.comلان انا الdsl بتاعى اصلا من لينك 0777 وممكن اقول www.boswtol.com

صورتك اذا ما في مانع: طبعا فى مانع انا مطلوب فى اكتر من جهه امنيه يوم ما يشوفوا صورتى هيعرفوا طريقى

مين اكتر صاحب او صاحبه بتحبه(ها):هقول الاتنين اكتر صاحب بحبه عمر حبيبى انا وهو ملناش غير بعض اكتر صاحبه الااااااءبس كاخوااااااااااااااااااات مش اكتر انما بقى يعنى كده وبتاع حد تانى بس معظمكم عارفينها

ليه ؟؟ اكتر حاجه بتعجبك فيه(ها) واكتر حاجه بتكرها: ان هو بيحبنى وبخاف عليا ده بالنسبه لعمر انما الاء بقى لانها مش عايزانى اكون غلط

اكتر حاجه بكرهها ان عمر متهور يعنى ممكن لو شافنى بتخانق او سمع ان باهر بيتخانق ممكن يقتل اللى ادامى الاء بقى بكره يها انى انا بقل فى نظرها شويه بشويه عن الاول لكن الحمد لله من يوم واحد بس عرفتها انا ليه ؟؟ ورجعتها تحبنى تانى زى الاول (زى اخوها ها ما تفهموش غلط )

ليه ؟؟ اكتر مكان بتحب تروحه:انا بموت انى انزل اعد ع النيل ع الصخور اللى تحت ويا سلام بقى لو تسهر هناك وتشوف منظر الشروق والله لسه عاملها من اسبوع اعدت هناك لغاية الصبح

ايه رايكم فيا بقى

عدل سابقا من قبل في السبت يناير 05, 2008 5:59 pm عدل 3 مرات
BOSY cat
Admin
Admin
BOSY cat

انثى
هوايتك المفضلة : التنس
لو فاضى بتعمل ايه وفين ؟؟ : بسمع تيمووووو
مزاجك ايه : عادى

مُساهمةموضوع: رد: كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا   كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 26, 2007 3:45 pm

الاسم: بوسى
الديانه:مسلمه الحمد لله
الجنسيه:مصريه
البرج: الجدى  ترابى  والكوكب زحل
الهوليه ؟؟:بحب التنس جداااااا  والنت
لعبتك المفضله: باربى  وزووم
من هو العضو الي يلفت انتباهك وكمان تعجب بمواضيعه:كل الاعضاء لفتين انتباهى ومواضعهم جامدة جدا  نورا وشذى وباهر و محمد  ونسمه  واى عضو جديد
هل تحب الموسيقا:  شورر اكيد
واذا كان نعم من الفنان الي انت معجب فيه؟  انا بعشق حاجه اسمها تامر حسنى (خطيبى)هههههه وبحب  بعديه  عمرو دياب  وبحب اليسا و شرين  ونانسى  واصاله بس  
ما وجبتك الرئيسه الاولى والي انت تحبها:  بحب البطاطس المحمرة جداااااااااا  و بحب  السمك المشوى
مانوع الفاكهه المفضله لديك:  المانجه  و الخوخ
موقف اصبت بحالة احراج شديده: هما موقفين بس طواااااااال اوووى وانا مش قادرة اكتبهم
واذا لا يوجد نت انت الان وين وماذا تفعل:  الحمد لله عندى نت
وانت اذا خشيت الانترنت ماهو الموقع الي بتخشه على طول:  بخش على تامر لفرز  و نجوم اف ام  
مين اكتر صاحب او صاحبه بتحبه(ها): رنا و دودو و ميسو
ليه ؟؟ اكتر حاجه بتعجبك فيه(ها) واكتر حاجه بتكرها:اكتر حاجه بحبها فيهم  ان دمهم خفيف واصحاب بجد
وكل حاجه فيهم حلوة  
ليه ؟؟ اكتر مكان بتحب تروحه:  بحب  النيل جدااااااااااا وبحب الاماكن السياحيه اووى
بس كدا خلاص  ها فى عريس ولالا ههههههههه

عدل سابقا من قبل BOSY cat في الخميس أغسطس 07, 2008 9:09 pm عدل 1 مرات
rona
عفريت بيحاول يكبر
عفريت بيحاول يكبر
rona

انثى
هوايتك المفضلة : القعود على النت والرغي والكلام الفاضي وسماع اغاني تامر حسني
لو فاضى بتعمل ايه وفين ؟؟ : بقعد على النت فأي مكان
مزاجك ايه : اسمع اغنية باش(راح انساكي)

مُساهمةموضوع: رد: كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا   كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا I_icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 12:26 pm

كل شوية اكتب بس مش راضي يرسل معلش بقا بس مرسي يا بيبو الموضوع تحفى وعلى فرة لو مفيش نت بروح عند اصحابي اقد دالنت بتاعهم
http://www.cooolgirls.com
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا   كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا I_icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 1:26 pm

لالالالالالالالا مش هينفع يا رونا الكلام ده احنا عايزين نعرف كل حاجه عنك عايزين نعرف شخصيتك بالكامل حاول تكتبى الموضوع تانى من اول وجديد واارسلى وانشاء الله هيتبعت عشان طبعا احنا اللى هنشوفه

كله يشارك موضوع جامد جدااااااااا
صفحة 1 من اصل 1